Lubicie rafaello?

Lubicie rafaello? My tez 😎 Nasza alternatywa na ten klasyczny przysmak to kokosowe ciasto o wyśmienitym smaku i niskiej zawartości kalorii. W tradycyjnym rafaello znajdziemy aż 628 kcal w 100g, a w naszym FIT wydaniu zaledwie 243 kcal. Jeżeli chcecie od nas przepis na kokosowe cudo piszcie w wiadomości na Facebook’u ✉️ 🍏

🌶️ Sałatka z kurczakiem, mozzarellą i papryką 🌶️

Papryka to prawdziwa kopalnia zdrowia i nie trzeba się w nią specjalnie zagłębiać, aby otrzymać wszystko, co najlepsze.

🌶️ jej czerwona odmiana to idealne źródło witaminy C,
🌶️stanowi także źródło flawonoidów, prowitaminy A, witaminy E,
🌶️ jest źródłem likopenu, który znany jest ze swoich właściwości przeciwnowotworowych

Dania z papryką to nieograniczone możliwości, które możecie przygotować w 15 minut 

CHIA

💚💚💚CHIA – superfood naszych czasów. Co to właściwie takiego jest i czy te małe ziarenka faktycznie są zdrowe?
Chia, czyli szałwia hiszpańska zdobyła serca dietetyków przede wszystkim wysoką zawartością białka (20%), kwasów tłuszczowych omega-3 (34%) i błonnika (25%).
Co nam to daje?
💪– odmładza:) a raczej spowalnia starzenie się komórek – dzięki wysokiej zawartości przeciwutleniaczy
💪– dba o serducho – bogactwo antyoksydantów obniża stres oksydacyjny w organizmie, przez co ryzyko miażdżycy i zawału mięśnia sercowego spada.
💪– dba o jelita a raczej o prawidłową perystaltykę jelit i usuwanie z układu pokarmowego szkodliwych substancji.
💪– kobiece sprawy pod kontrolą – wysokie spożycie kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3 i ograniczanie nadmiernej podaży omega-6 chroni przed rakiem.

Nasiona szałwii są zdrowe. Nikt nie zanegował dobroczynnego wpływu na zdrowe tych ziarenek, jednak badania prowadzone w Unii Europejskiej zwracają uwagę na ilość spożywanych nasion chia. Dopuszczalna dzienna ilość to nie więcej niż 2 łyżki. Czyli jak zazwyczaj w przyrodzie – nadmiar szkodzi.
nikt nie zanegował dobroczynnego wpływu szałwii hiszpańskiej na nasze zdrowie, to Unia Europejska zwróciła uwagę na to w jakich ilościach ją jemy.

Orzeźwiający chłodnik z botwinki

🌺Orzeźwiający chłodnik z botwinki🌺
Idealna zupa na ciepłe dni, a przy tym bardzo zdrowa!🥣
🌺Botwina zawiera sporo witaminy A oraz K. Oprócz tego można w niej znaleźć witaminę D, E, C oraz witaminy z grupy B (B1, B2, PP, B6, kwas foliowy i B12). Obfituje także w żelazo, magnez i potas. Ma też całkiem sporo fosforu i sodu.
🌺🥣Buraczne liście dodatkowo znakomicie odkwaszają i odtruwają organizm🥣🌺

🐟 A Na obiad może rybka? 🐟 

🐟 A Na obiad może rybka? 🐟
W naszym jadłospisie króluje Miruna 🍏
Dlaczego? 🐟 Trochę ciekawostek poniżej 🐟🍏 miruna należy do ryb chudych i stanowi źródło wielonienasyconych kwasów tłuszczowych 
🍏 jest świetnym źródłem białka
🍏 posiada dużą ilość witaminy B12, która zapobiega anemii
🍏 jest cennym źródłem witaminy A oraz potasu, który odpowiada za prawidłową pracę serca i układu nerwowego

🐟 Nasza rybka jest sprawdzona i najwyższej jakości, co potwierdzają certyfikaty 😎 🐟