Lubicie rafaello?

Lubicie rafaello? My tez ? Nasza alternatywa na ten klasyczny przysmak to kokosowe ciasto o wyśmienitym smaku i niskiej zawartości kalorii. W tradycyjnym rafaello znajdziemy aż 628 kcal w 100g, a w naszym FIT wydaniu zaledwie 243 kcal. Jeżeli chcecie od nas przepis na kokosowe cudo piszcie w wiadomości na Facebook’u ✉️ ?

?️ Sałatka z kurczakiem, mozzarellą i papryką ?️

Papryka to prawdziwa kopalnia zdrowia i nie trzeba się w nią specjalnie zagłębiać, aby otrzymać wszystko, co najlepsze.

?️ jej czerwona odmiana to idealne źródło witaminy C,
?️stanowi także źródło flawonoidów, prowitaminy A, witaminy E,
?️ jest źródłem likopenu, który znany jest ze swoich właściwości przeciwnowotworowych

Dania z papryką to nieograniczone możliwości, które możecie przygotować w 15 minut 

CHIA

???CHIA – superfood naszych czasów. Co to właściwie takiego jest i czy te małe ziarenka faktycznie są zdrowe?
Chia, czyli szałwia hiszpańska zdobyła serca dietetyków przede wszystkim wysoką zawartością białka (20%), kwasów tłuszczowych omega-3 (34%) i błonnika (25%).
Co nam to daje?
?– odmładza:) a raczej spowalnia starzenie się komórek – dzięki wysokiej zawartości przeciwutleniaczy
?– dba o serducho – bogactwo antyoksydantów obniża stres oksydacyjny w organizmie, przez co ryzyko miażdżycy i zawału mięśnia sercowego spada.
?– dba o jelita a raczej o prawidłową perystaltykę jelit i usuwanie z układu pokarmowego szkodliwych substancji.
?– kobiece sprawy pod kontrolą – wysokie spożycie kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3 i ograniczanie nadmiernej podaży omega-6 chroni przed rakiem.

Nasiona szałwii są zdrowe. Nikt nie zanegował dobroczynnego wpływu na zdrowe tych ziarenek, jednak badania prowadzone w Unii Europejskiej zwracają uwagę na ilość spożywanych nasion chia. Dopuszczalna dzienna ilość to nie więcej niż 2 łyżki. Czyli jak zazwyczaj w przyrodzie – nadmiar szkodzi.
nikt nie zanegował dobroczynnego wpływu szałwii hiszpańskiej na nasze zdrowie, to Unia Europejska zwróciła uwagę na to w jakich ilościach ją jemy.

Orzeźwiający chłodnik z botwinki

?Orzeźwiający chłodnik z botwinki?
Idealna zupa na ciepłe dni, a przy tym bardzo zdrowa!?
?Botwina zawiera sporo witaminy A oraz K. Oprócz tego można w niej znaleźć witaminę D, E, C oraz witaminy z grupy B (B1, B2, PP, B6, kwas foliowy i B12). Obfituje także w żelazo, magnez i potas. Ma też całkiem sporo fosforu i sodu.
??Buraczne liście dodatkowo znakomicie odkwaszają i odtruwają organizm??

? A Na obiad może rybka? ? 

? A Na obiad może rybka? ?
W naszym jadłospisie króluje Miruna ?
Dlaczego? ? Trochę ciekawostek poniżej ?? miruna należy do ryb chudych i stanowi źródło wielonienasyconych kwasów tłuszczowych 
? jest świetnym źródłem białka
? posiada dużą ilość witaminy B12, która zapobiega anemii
? jest cennym źródłem witaminy A oraz potasu, który odpowiada za prawidłową pracę serca i układu nerwowego

? Nasza rybka jest sprawdzona i najwyższej jakości, co potwierdzają certyfikaty ? ?